niedziela, 23 października 2016

Pierwsza stylizacja!

Cześć!

Dzisiaj przedstawię wam pierwszą stylizację w moim wykonaniu! Mam nadzieję, że wam się spodoba. Zapraszam!

W tym roku jesień naprawdę dopisuje nam za oknami dlatego postanowiłam przygotować lekką jesienną stylizację na którą śmiało możemy założyć grubszą kurtkę, płaszcz jaki i to co macie w swojej szafie. Jeszcze tylko na początku wspomnę, że moimi stylizacjami chcę pokazać wam siebie, to w czym czuję się dobrze a nie to w co przebiorę się przez 30 min i nigdy więcej tego nie założę :)


Dobra więc zaczynając od kurtki jeansowej zakupiłam ją w F&F dość dawno temu dlatego też nie pamiętam dokładnie ceny.

Bluzkę kupiłam w Lidlu. Nieraz mają bardzo fajne oferty najbardziej podobają mi się ciuchy z kolekcji ESMARA i ten t-shirt również zakupiłam z tej kolekcji.  Bardzo często nosiłam ją latem a teraz jesienią jest świetna pod chociażby kurtkę jeansową.

Jeansy mam z Bershki za miej więcej 100zł. Lubie kupować ciuchy z tej sieciówki ponieważ są nie drogie i dobrze wykonane jak i na bieżąco śledzą trendy. Kiedy mam ubrane do botków jeansy kocham je podwijać. Ale jak jest zimno to to nie nie jest najlepszy pomysł :)

Buty są z CCC za 120zł. Kupiłam je jakoś w tym tygodniu. Od dłuższego czasu szukałam idealnych botków lecz, żadne w 100%  mi nie odpowiadały. Ostatnio pojechałam do galerii i zupełnie przypadkiem weszłam do CCC, jak je zobaczyłam to bez zastanowienia od razu poszłam do kasy i zakupiłam.
 



















Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Włożyłam w go dość dużo pracy i fajnie by było jakbyście ocenili go w komentarzu. Zachęcam również do obserwowania <3

Do zobaczenia <3

3 komentarze:

  1. Super zapraszam na bloga szykingmon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, prosta stylizacja <3 Pozdrawiam z Madrytu!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń