sobota, 29 października 2016

Stylizacja #2

Cześć!

Ostatnia stylizacja myślę, że wam się bardzo spodobała ponieważ miała masę wyświetleń za co wam serdecznie dziękuję <3 Mam nadzieję, że z tą nie będzie inaczej.

Jesień za oknami nadal cudna lecz coraz bliżej zbliża nam się zima co oznacza cieple kurtki. W tym poście pokazałam wam znów codzienną stylizację ale już na nieco cieplejsze dni. W najbliższym czasie chciałabym pokazać wam też nieco inne stylizację np. wieczorową czy luźną/domową.


Zaczynając od góry kurtkę mam z F&F. Szukałam dużej, ciepłej kurtki w kolorze khaki i właśnie tam ją znalazłam. Kupiłam ją za ok. 250zł ale gdy ostatnio byłam w tym sklepie już była na promocji -20%  więc jak ktoś szuka zimowej kurtki to serdecznie polecam :)

Sweterek/body kupiłam w Croppie za ok. 30zł. Jest to myślę, że bardzo dobra cena a dodatkowo fajna jakość. Prałam go już wielokrotnie co prawda na małych obrotach i ani mi się nie zmechacił ani nie skurczył :)

Spodnie standardowo z Bershki za ok. 90zł. Kupiłam już je z rok temu i już chyba ich niema, ale często ubrania po prostu wracają do tego sklepu co jakiś czas. Są to jeansy które są niby obcisłe a jednak w stylu boyfriendów. Właśnie za to je pokochałam. Muszę wspomnieć również o tym, że są niesamowicie wygodne przez co czuję się bardzo swobodnie kiedy je noszę.

Buty te same co poprzednio z CCC za 120zł. Ubrałam te same buty bo uznałam, że najlepiej będą pasować do tej stylizacji :)

I skórzany pasek który może być ale nie musi. Użyłam go tylko na 2 zdjęciach ponieważ jest to wasz wybór czy go ubierzecie. Może to być fajny detal który da efekt takiej innej sylwetki. Jak kto lubi :)



























Mam nadzieję, że ten post wam się podobał. Te posty są dla mnie szczególnie ważne i było by mi niezmiernie miło gdybyście zostawili komentarz. Możecie również mnie zaobserwować aby nie przegapić żadnego nowego posta :)

Do zobaczenia <3

1 komentarz: