piątek, 18 listopada 2016

30 FAKTÓW O MNIE!

Cześć!

Dzisiaj przygotowałam dla was posta dzięki któremu będziecie mogli mnie lepiej poznać :) Będzie to 30 mam nadzieję, że ciekawych faktów z mojego życia. Zapraszam!

  1. Nazywam się Wiktoria
  2. Mieszkam w małym mieście :/
  3. Jestem uzależniona od słodyczy <3 (może nie tak dosłownie :) )
  4. Kocham pływać
  5. Jestem osobą totalnie zdezorganizowaną
  6. Jestem leniwa :(
  7. Mam psa i chomika
  8. Mój ulubiony przedmiot w szkole to chemia i matematyka :)
  9. Moją ulubioną sieciówką jest Bershka i  H&M
  10. Moje ulubione owoce to banany oraz granaty
  11. Nie lubię chodzić w spódnicach i sukienkach :/
  12. Zawsze mam bałagan w pokoju (Nawet jak posprzątam :/ )
  13. W wolnych chwilach lubię grać w Simsy 
  14. Mojego pierwszego bloga założyłam już w wieku 11 i pisałam na nim totalne bzdury :/ 
  15. Nie lubię frytek z MCdonalda 
  16. Od ok. roku robię sobie hybrydy 
  17. Modą interesuję się już od najmłodszych lat
  18. Zawsze chciałam przeprowadzić się do Barcelony
  19. Kocham snapa <3
  20. Lubię komedie romantyczne i dramaty :)
  21. Nienawidzę horrorów
  22. Moją ulubioną porą roku jest wiosna :)
  23.  Uwielbiam makaron ze szpinakiem <3
  24. Kiedyś chciałabym studiować kosmetologię 
  25. Uwielbiam słuchać i dowiadywać się jakiś ciekawostek o kosmosie
  26. Lubię testować nowe produkty kosmetyczne
  27. Nie lubię świec zapachowych
  28. Lecz kocham woski (wiem dziwne )
  29. Jestem wzrokowcem
  30. Cieszę się bardzo, że założyłam tego bloga <3







Dziękuję za przeczytanie <3
Do zobaczenia :)

2 komentarze:

  1. Też mam na imię Wiktoria! :)
    Ciekawe fakty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń