sobota, 12 listopada 2016

Moi IDOLE!

Cześć!

Dzisiaj przygotowałam dla was dość nietypowy post. Opowiem wam dzisiaj o kilku moich idolach którzy mnie inspirują i dają kopa do działania :) Zapraszam <3



NEYMAR !





W sumie dlaczego właśnie on ? Jest tylu sławnych piłkarzy na świecie a ja wybrałam właśnie go! A na dodatek jeszcze wtedy jak nie był sławny.
Powiem wam, że jak pierwszy raz w ogóle dowiedziałam się o jego istnieniu przyciągną moją uwagę swoją wytrwałością. Tym, że walczył do samego końca. W sumie nie pamiętam dokładnie jaki mecz rozgrywać kiedy go jakby "poznałam" lecz wiem, że na pewno było to mecz w jego reprezentacji (Brazylia). Od razu wiedziałam je jest niesamowity   I od tamtej pory śledzę jego social media, oglądam każdy mecz i staram się być na bieżąco z tym co aktualnie robi.






A dla osób które nie znają jeszcze go za bardzo postaram się streścić wam w kilku zdaniach jego życiorys :)

Neymar da Silva Santos Junior- Piłkarz brazylijskiego pochodzenia, grający obecnie w FC Barcelona. Obecnie ma 24 lata. W 2011 roku kiedy miał zaledwie 19 lat został ojcem małego Daviego Lucci. Obecnie króluje w gronie najlepszych piłkarzy świata. W tamtym roku został nominowany do jednej z największych sportowych nagród mianowicie do Złotej Piłki !



JUSTIN BIEBER !







Chciałam umieścić w tym poście Justina nie dla tego, że jestem jego największą fanką, wiem co robi w każdej minucie czy za wszelką cenę chcę pojechać na jego koncert.
Po prostu pokochałam jego muzykę! Gdy słucham jego piosenek mam wrażenie jakby wkładał w nie całe swoje serce i właśnie tak jest. Uważam, że jest jednym z najlepszych muzyków. Wiem również, że zdania na jego temat są podzielone dlatego też każdy ma inny gust muzyczny i nie każdy musi go lubić :)






W zeszłym roku wydał niesamowitą płytę którą ja osobiście pokochałam. Ma świetny motyw. Nie jest to taka pusta płyta o niczym nie wnosząca, a wręcz przeciwnie. Justin porusza w tych piosenkach wiele ważnych dla niego tematów.



Dziękuję za przeczytanie. Wiem, że te post różni się od innych na moim blogu, lecz chcem na nim pisać to co chciałabym sama czytać u kogoś na blogu. 

Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał. Możecie napisać mi w komentarzach kto jest waszym idolem :)

1 komentarz: