niedziela, 5 marca 2017

Mój styl #6

Cześć!

WRACAM! Wracam po dłuższej przerwie z nową energią i pomysłami na posty. Dziś przygotowałam dla was kolejną stylizację. Jest ona w 100% w moim stylu i właśnie w ten sposób kocham ubierać się na co dzień. Więc zapraszam !


Za oknem znów mamy piękną pogodę! Przez co będziemy mogli stopniowo rezygnować z puchowych kurtek i wreszcie pokazać trochę więcej stylu :) Rzeczy które zobaczycie w tym poście w większości zostały kupione nie dawno przez co jeśli wam się spodobają będziecie mogli polować na nie w sklepach.

Pudrowa bomberka - Kupiłam ją dopiero co, w  mało znanym sklepie Takko za ok 70 zł. Nie jest to już ta gruba kurtka, tylko przewiewna dekoracyjna zdobycz. Jej atutem jest na pewno to, że możemy ją nosić praktycznie do wszystkiego i może dodać elegancji jak i przeciwnie luzu stylizacji.


Crop Top- Zakupiony w New Yokerze za ok. 12 zł. Są to moje ulubione crop topy ze wszystkich więc jak ktoś szuka prostego, taniego i dobrej jakościowo bluzki to polecam :)


Mom Jeans- O cenie i sklepie tych spodni był już wpis więc nie będę powtarzała i jak ktoś nie widział to polecam zobaczyć poprzednie posty :) Jedyne co mogę domówić to to, że są to najwygodniejsze spodnie jakie mam i jak ktoś się waha czy kupić czy nie to serdecznie mogę polecić.

Pasek- New Yorker ok 13 zł. Zwykły czarny pasek zawsze się przydaje a tu przy okazji podkreślił stylizację.

Buty Converse granatowe-  Buty kosztował 170zł i kupiłam je w Snickersie. Czy polecam? Owszem są to jedne z najwygodniejszych moich butów i mimo, że to niby "zwykłe trampki" dla wygody i kroju opłaca się kupić. A gdy decydujemy się na zakup conversów to nie na jeden sezon tylko jak będziemy odpowiednio dbali o nie to na lata.




































Dziękuje za przeczytanie i do następnego <3





3 komentarze: