środa, 7 grudnia 2016

Stylizacja #5

Cześć!

Dzisiaj mam dla was myślę, że ciekawą stylizację. Ostatnio niezwykle modnymi spodniami stały się tak zwane Mom jeans! Pokaże wam w jaki sposób można je nosić i opowiem jak je nosić ! Zapraszam :)



Spodnie mom jeans 120zł- Bershka - Są to moje ostatnio ukochane jeansy!  Dzięki temu, że nie są przylegające czujemy się w nich przyjemnie. Przepięknie podkreślają talie dzięki czemu wygląda się w nich niezmiernie smukło.

Bluza Cropp ok. 30 zł - Do naszych spodni dobrałam coś sportowego czyli totalnie zwykłą bluzę z napisem. Kocham w tych spodniach, że ślicznie wyglądają do bardzo wielu rzeczy przez co nie staną się dla nas nudne.

Botki CCC 120zł - Botki jaki i buty sportowe ( o nich poniżej ) według mnie najlepiej pasowały do tej stylizacji. Nie mogłam się zdecydować które wybrać więc zdecydowałam się na oba buty.

Buty sportowe Nike Kaishi  cena ok. 200zł - Buty te to niezwykle wygodna alternatywa dla osób które często chodzą. Są wygodne a na dodatek fajnie wyglądają. Moje są już nieco zniszczone dlatego nie pokazywałam wam ich z bliska :)











































Dziękuję za przeczytanie <3

Zachęcam do komentowanie :)

                                                                                                                               Wika <3

2 komentarze: