sobota, 5 listopada 2016

Ulubieńcy miesiąca!

Cześć!

Październik dobiegł końca więc nadszedł też czas na ulubieńców :) Myślę, że większość z was wie o co chodzi w tej serii, lecz jak  ktoś jeszcze by nie wiedział to jest to seria występująca na końcu każdego miesiąca bądź na początku następnego. Będę przedstawiać wam w niej rzeczy które spodobały mi się w danym miesiącu.

 

  • Ulubieńcy kosmetyczni <3
    W tym miesiącu testowałam kilka nowości i większość z nich naprawdę mi się spisała :) 

1. Paletka do brwi z CATRICE!
  Osobiście ta paletka sprawdza mi się w 100%. Kolory mi jak najbardziej odpowiadają. Ten jaśniejszy jest dla osób które lekko chcą podkreślić te brwi a ten ciemniejszy dla odważniejszych i już myślę że starszych osób :)




 2. Korektor rozświetlający z EVELINE !

Jest to fajny rozświetlający korektor który nada się na co dzień. Nie przyda się on na niedoskonałości bo po prostu nie daje mocnego krycia, lecz pod oczy będzie świetny.






  •  Pielęgnacja !
W tej kategorii wybrałam dla was trzy perełki które mnie urzekły w październiku :)

1. Pianka do kąpieli z NIVEA 

! Jest to mój ulubieniec całego października. Jest ona tak milutka i gładką, że wohoho ! Niestety moja się już powoli kończy, ale na pewno zakupie jeszcze jedną w innym zapachu i z innymi olejkami. Jak mi również się spodoba to pokażę wam w następnych ulubieńcach :)







 2. Płyn micelarny NIVEA!

 Sprawdził mi się świetnie! Dobrze oczyszczał moją twarz jak i zmywał makijaż. Mój ulubiony płyn micelarny do tej pory był z Garniera ten tradycyjny lecz ten jest tak samo dobry :)










  •  Jedzenie!

Jeśli chodzi o moje ulubione napoje które piję jesienią to powstał taki post więc serdecznie was do niego zaprasza. 
A z jedzenia które polubiłam  w październiku to są to na pewno lody mojej własnej roboty! Mam maszynę do lodów i kiedy robi się zimno to lubię usiąść przy kominku z mrożonym jogurtem własnej roboty <3  


  • Filmy !
W październiku obejrzałam dwa filmy i dwa naprawdę mnie poruszyły!

1. MARSJANIN ! 

Szerze mówiąc jest to chyba film mojego życia! Ma wspaniałą, poruszającą historię która na maxa mnie wciągneła i choćby nie wiem  co nie odeszłabym w tamtej chwili od telewizora. Jest to historia mężczyzny który został sam na Marsie i tylko tyle wam powiem bo po prostu musicie go obejżeć!
 JPG: Filmweb
   

 2. Zostań jeśli kochasz!

Fajny poruszający film o tragedii i miłości nastolatków. Polecam obejrzeć jeśli jeszcze nie widzieliście !





  •  Muzyka!

1. The Chainsmokers -Closer 

Jest to na pewno piosenka której w tym miesiącu słuchałam nałogowo !

2. Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love

Fajna luźna piosenka <3

 


 I to już na tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję, że ta seria wam się spodoba i zostawicie komentarz :)

Do następnego <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz