Cześć!
Październik dobiegł końca więc nadszedł też czas na ulubieńców :) Myślę, że większość z was wie o co chodzi w tej serii, lecz jak ktoś jeszcze by nie wiedział to jest to seria występująca na końcu każdego miesiąca bądź na początku następnego. Będę przedstawiać wam w niej rzeczy które spodobały mi się w danym miesiącu.
- Ulubieńcy kosmetyczni <3
W tym miesiącu testowałam kilka nowości i większość z nich naprawdę mi się spisała :)
1. Paletka do brwi z CATRICE!
Osobiście ta paletka sprawdza mi się w 100%. Kolory mi jak najbardziej odpowiadają. Ten jaśniejszy jest dla osób które lekko chcą podkreślić te brwi a ten ciemniejszy dla odważniejszych i już myślę że starszych osób :)
2. Korektor rozświetlający z EVELINE !
Jest to fajny rozświetlający korektor który nada się na co dzień. Nie przyda się on na niedoskonałości bo po prostu nie daje mocnego krycia, lecz pod oczy będzie świetny.
- Pielęgnacja !
1. Pianka do kąpieli z NIVEA
! Jest to mój ulubieniec całego października. Jest ona tak milutka i gładką, że wohoho ! Niestety moja się już powoli kończy, ale na pewno zakupie jeszcze jedną w innym zapachu i z innymi olejkami. Jak mi również się spodoba to pokażę wam w następnych ulubieńcach :)
2. Płyn micelarny NIVEA!
Sprawdził mi się świetnie! Dobrze oczyszczał moją twarz jak i zmywał makijaż. Mój ulubiony płyn micelarny do tej pory był z Garniera ten tradycyjny lecz ten jest tak samo dobry :)
- Jedzenie!
Jeśli chodzi o moje ulubione napoje które piję jesienią to powstał taki post więc serdecznie was do niego zaprasza.
A z jedzenia które polubiłam w październiku to są to na pewno lody mojej własnej roboty! Mam maszynę do lodów i kiedy robi się zimno to lubię usiąść przy kominku z mrożonym jogurtem własnej roboty <3
- Filmy !
1. MARSJANIN !
Szerze mówiąc jest to chyba film mojego życia! Ma wspaniałą, poruszającą historię która na maxa mnie wciągneła i choćby nie wiem co nie odeszłabym w tamtej chwili od telewizora. Jest to historia mężczyzny który został sam na Marsie i tylko tyle wam powiem bo po prostu musicie go obejżeć!
JPG: Filmweb
2. Zostań jeśli kochasz!
Fajny poruszający film o tragedii i miłości nastolatków. Polecam obejrzeć jeśli jeszcze nie widzieliście !
- Muzyka!
1. The Chainsmokers -Closer
Jest to na pewno piosenka której w tym miesiącu słuchałam nałogowo !
2. Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love
Fajna luźna piosenka <3
I to już na tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję, że ta seria wam się spodoba i zostawicie komentarz :)
Do następnego <3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz