wtorek, 8 listopada 2016

Stylizacja #3

Cześć!

Dzisiaj przedstawię wam kolejną, już trzecią stylizację na moim blogu ! Jest to stylizacja którą lubię ubierać do szkoły w totalnie leniwe dni, kiedy nie mam ochoty wstać z łóżka. Postanowiłam zrobić taki out- fit ponieważ chcę wam pokazywać nie tylko wyjściowe stroje ale i moje luźne stylizacje :)



Spodnie z Cropp!
Jedne z niewielu moich par spodni które nie są z bershki :) Nie są to moje ulubione spodnie, ponieważ minimalnie rozciągnęły się w praniu. Zakładam je głównie w moje leniwe dni a ten taki był :)

Bluza również Cropp!
Jest to moja najwygodniejsza bluza jaką posiadam w mojej szafie! Mogę ją nosić codziennie ! Kupiłam ją za ok. 40zł więc jak na bluzę która jest dobrze wykonana i się nie zmechaca to jest to super cena.


Bomberka ze Stradivariusa!
Kupiłam ją w tamtym roku za 100zł. Te kurtki ciągle są modne, a nawet jak wyjdą ze świata mody to jestem pewna, że i tak będę je dalej nosić :)


Buty Air Force One białe!
Kupiłam je przez internet na tamtą zimę za ok. 300zł. Czy są warte tyle? W sumie tak i nie. Ich plusem na pewno jest to, że są ciepłe i fajnie wyglądają do sportowej stylizacji. Lecz za ich misus uznam to, że łatwo się brudzą i nie nadają się do sukienek, spódniczek itp.... Lecz ja w sumie nie noszę takich rzeczy więc i tak nic nie tracę :)




























DZIĘKUJĘ za przeczytanie <3
Mam nadzieję, że post wam się spodobał i liczę, że zostawicie komentarz :)

Do zobaczenia następnym razem :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz