niedziela, 25 grudnia 2016

Co dostałam na święta 2016 !?

Cześć!

Cały rok czekamy na święta a już prawie się skończyły...  Co nie zmienia faktu, że te święta były jak i dalej są bardzo udane :) W tym całym wirze świąt udało mi się znaleźć chwilkę czasu aby napisać dla was tego posta :) Jak widzicie po tytule będą to prezenty które dostałam w tym roku pod choinkę. Więc nie przedłużając zapraszam <3 

  • Kosmetyki do pielęgnacji twarzy z LA  ROCHE-POSAY

    W tym roku chciałam dostać kosmetyki z tej firmy ponieważ chciałabym zmienić nieco moją pielęgnację. Zależy mi na produktach wysoko półkowych  które nie zawierają tyle chemii i zamiast tak naprawdę pomagać naszej cerze tylko nam szkodzą. O samych kosmetykach stworzę osobny wpis więc wyczekujcie :)


    1. Krem EFFACLAR K (+)






    2. Żel do mycia twarzy z serii EFFACLAR








    3. Nawilżający krem do twarzy na codzień












     
  •  Tablet LENOVO YOGA 2


    Jest to prezent którego się kompletnie nie spodziewałam. Lecz no naprawdę bardzo się cieszę, że go dostałam. Ma niesamowitą jakość odtwarzania filmów. Fajną opcją jest to, że możemy go postawić na nóżce którą ma z tyłu lub powiesić na haczyku. Jest to naprawdę idealny prezent :)











     
  • Błyskotki do paznokci  

    Jestem bardzo zadowolona z tego prezentu, ponieważ może wiecie, że robię sobie hybrydy i będę mogła je fajnie wykorzystać np. na Sylwestra.




  • Kolczyki z moim znakiem zodiaku 
    Jest to również mega prezent. Cieszę się z niego niezmiernie, ponieważ wiem że ktoś mnie dobrze zna inie kupił mi tego prezentu aby tylko kupić. Dla mnie w święta nie liczy się wartość tylko pamięć :)









  • Naszyjnik !


    Również fajny spersonalizowany podarunek który na pewno będzie się pięknie prezentował :)











  • Skrzynka na kosmetyki :)

    Ładna dekoracja do pokoju zawsze się przyda. Dlatego też ciesz się niezmiernie :)  Już zawitały w niej moje kosmetyki i myślę, że wreszcie będą leżały na swoim miejscu :)








    To już wszystko na dzisiaj :)

    Piszcie co wy dostaliście na święta !

    Mam nadzieję, że święta mijają wam spokojnie :)

    Do zobaczenia <3

                                                                                                      Wika <3

2 komentarze:

  1. Ogrom tych prezentów, u mnie też był w tym roku hojny Mikołaj :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń